יום שלישי, 8 בינואר 2008

טיול לעקבה

היינו עסוקים – סליחה

ביום שישי שבוע שעבר סופסוף עברנו לדירה החדשה, ואכלנו שם פעם ראשונה ארוחת ערב :-)


הנה הסלון שלנו


הנה המטבח

הנה פינת האוכל


הנה החדר של אבא

והנה שתי תמונות של החדר שלי


ביום שלישי אבא עשה לי הפתעה ובא לאסוף אותי מהגן עם אופניים. נסענו מהר, מהר בשדרה - ועקפנו את כל האופניים האחרים. את האופניים אבא קיבל מ-"גוגל", וגם את הפלאפון החדש, ואת התיק שלו ומנורת לילה שהוא הביא לי וגם מחשב ואפילו עוגיות בצורה שלי ילד. אם רק הייתה לי אחות בטח המילה הראשונה שלה הייתה "גוגל".

בבוקר של יום רביעי התגנבתי למיטה של אבא וסיפרתי לו על חלום שהיה לי. בחלום שלי היה איש אחד חולה ואיש אחר שנתן לו מודד-חום. אחרי שהאיש החולה שם את המודד חום בפה אמר לו האיש השני שהוא בדיוק השתמש במודד חום לפני כן... לבדוק חום בטוסיק! )) ==- O-:

זה היה חלום ממש, ממש מצחיק :- )

כשחזרנו מהגן אבא ואני עשינו מלחמת חרבות. לי היו שתי חרבות אחת ארוכה ואחת קצרה ולאבא הייתה חרב קצרה אחת וגם מגן, לפחות עד שחתכתי לו את יד שמאל. אחרי שעה של מלחמה הצלחתי לחתוך לו גם את יד ימין וככה חיסלתי את אבא (ואבא אמר – אוף מתי כבר יגמר השלב האדיפאלי).

החלטנו לקרוא לקרב "מלחמת שלושת החרבות" וישבנו ולצייר את המלחמה:

הנה הציור שלי (כבר לא היה לי כוח לצייר את כל הפרטים)


הנה הציור של אבא:


ביום שישי אבא לקח אותי בהפתעה לטיול בעקבה, שזה בארץ ליד ישראל שנקראת ירדן.

לקחנו מונית לשדה התעופה ועלינו על מטוס גדול, עם מנוע ענקי (אני לא רציתי לצלם אותו אבל אבא מאד רצה, אז הנה):


לאבא נשפכו מים על כל המכנסיים באמצע הטיסה. אני צחקתי עליו כי היה נראה כאילו הוא עשה פיפי :-)


בדרך ראינו את תל-אביב, ירושלים, ים המלח ואפילו את מצדה מהאוויר.

כשנחתנו באילת אספנו את סבתא איירין ולקחנו מונית לגבול עם ירדן. בכניסה לירדן היה כתר גדול ותמונה ענקית של המלך של ירדן. סבא זאב בא לקחת אותנו וביחד נסענו לראות את העבודה שלו בעקבה. בעבודה של סבא ראינו מפעל של לייזרים, מגדל מים ענקי, מפעל של חלקים לתחנות כוח (שם עושים חשמל) ועוד דברים מגניבים – אני לא הרגשתי כל כך טוב, אז החלטנו לנסוע למלון.

המלון היה ממש יפה ובדיוק ליד הים:


אחרי שנחנו קצת אבא ואני הלכנו לבריכה עם בתדודה שלי גיל ואבי ואפרת. בלילה אכלנו ארוחת ערב עם כל המשפחה: סבא, סבתא, דודה אפרת, דוד אבי, גיל, מרים איל ועופרי הקטנה – היה כיף.

בשבת שוב היינו בבריכה המון שעות – ואני הצלחתי לשחות בלי מצופים בפעם הראשונה בחיים שלי.


בערב חזרנו לגבול ונסענו לתל-אביב עם גיל וההורים שלה (הם היו ממש חמודים ולקחו אותנו עד הבית :- )

אבא קיבל עכשיו פלאפון חדש מגוגל ונתחיל לצלם יותר...

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

I see that nobody has commented (yet), which means the list might get quite short by next time :(
If I must comment I will ask - where did you get those dreadful sofas (hopefully not from someone reading this commnet)???
Greag blog. Please come visit Adi and us soon. I am sure the girls will be thrilled to hear some more of your dreams!
yours- Aunty Yael

gily אמר/ה...

אראל החמוד

הבית החדש שלך נראה ממש יפה. חבל שאין לך שם חול כדי שנוכל לכסות אותך ולעשות משוך בגזר כמו שעשינו בים! מתגעגעת, גילי

Unknown אמר/ה...

היה טוב לשחק איתך, אני חושבת שאתה החבר החדש שלי. עכשיו אני באוהיו, שזה מאוד רחוק ולוקח שתי מטוסים להגיע. הציור של אבא שלך עם החרבות היה מאוד יפה. אני עשיתי כדור שלג גדול וחברים שלי עזרו לי. להתראות מאמה

Unknown אמר/ה...

Erel, I loved seeing all your pictures. I love your new home. I am leaving soon for the US and will visit Amit, Noam, Omer and Roee. I hope to see you soon when I come back with a surprise for you. Love to Abba. I hope you feel better already and will be soon back in gan. Savta Irene

Unknown אמר/ה...

היי אראל, מה שלומך? מקווה שנתראה בקרוב שוב...
לגבי מה שכתבת, כמה דברים (שאני מקווה שאבא שלך גם יקרא):

אם הייתה לך אחות והמילה הראשונה שלה הייתה גוגל, זה עוד בסדר. אני רק מקווה שאבא שלך לא יקרא לה גוגל. או גוגלה. או גוגלית.

לגבי החלום שלך, אכן חלום מצחיק. האמת שהייתי מצפה שלאבא שלך יהיה חלום דומה אחרי סרט מסוים שאני יודע שהוא ראה...

לגבי השלב האדיפאלי, צר לי לאכזב את אבא שלך, אבל כשהוא ייגמר, יימצאו סיבות אחרות ללכת איתך מכות. תמיד יש. וזה תמיד כיף :)

תמשיך לכתוב, אני נהנה לקרוא!

cuponeti אמר/ה...

הי אראל, (או ההורים של אראל).
ראיתי שהיית בשנה האחרונה ב"גן השחר" בתל אביב.
רשמתי את בני הקטן לשנה הבאה, לטרום טרום חובה לגן הזה, אשמח מאוד לשמוע ממכם על הגן, כי פשוט לא הצלחתי למצוא מישהו שיאמר לי מהו טיב הגן... תודה רבה,
אתי
cheneti@gmail.com