יום ראשון, 23 בדצמבר 2007

שבת אחרונה בירושלים

ביום חמישי אבא ואני הלכנו לאכול פיצה ולראות את הדירה החדשה שלנו בתל אביב (לא רחוק מרוטשילד פינת שינקין). אני לא מבין למה אבא אומר עליה שהיא בלב הביצה?!? בכל מקרה, הדירה ממש ממש יפה ויש בה המון מקום לשחק גם האויב מתקרב (=תופסת) וגם מחבואים

חבל שמכניסים לדירה את כל הרהיטים :-(

בדירה יש שני חדרים, אחד עם מרפסת והשני בלי.


אבא שאל אותי אם אני רוצה את החדר עם המרפסת (הוא אמר שהוא טיפה מסוכן) או את החדר השני.

ברור שבחרתי את החדר עם המרפסת (נראה לי שאבא קצת התאכזב).

בדירה שיחקנו מחבואים ואבא הכין לי מנהרה קטנה מתמונות של אישה בלי בגדים (האנשים שגרו בדירה קודם השאירו לנו אותם במתנה). אחר כך אכלתי יוגורט והוא נשפך לי על כל החולצה וגם על כל המכנסיים. בדירה לא היה נייר טואלט או טישו או מפית או סמרטוט (אמרתי לכם כבר פעם שאבא שלי לא כל כך מאורגן). בסוף אבא מצא תחבושות שהאישה הנחמדה שגרה בדירה קודם השאירה לנו, והוא הצליח לנקות את כל הבלגאן. אבא שאל אותי אם כדאי שנעביר את כל הדברים שלנו לדירה החדשה בתל אביב או שנשאיר חלק בירושלים. אמרתי לו שעדיף שנעביר את הכול וככה נגור אחד ליד השני בתל אביב כל הזמן.

אחר כך נסעו לבית בירושלים בפעם האחרונה.

ביום שישי באו לבקר אותנו אלישבע (שהיא אחות של אבא שלי) והבני דודים שלי ניצן, אוגי ויניב הקטן (שקצת דומה לי). השתוללנו בבית ובדרך לגן המשחקים ליד הבית הספקנו גם לטפס ביחד על השער בכניסה.


מאז שאני קטן אני ממש ממש אוהב לטפס...

בצהרים הלכתי למסיבת יומולדת של אימא ובערב הלכתי למסיבת יומולדת של אבא. בלילה חזרנו לישון בבית בפעם האחרונה. אבא הכין לי אביר מיוחד מפלסטלינה שישמור עלי בלילה – אני קראתי לו "איש האש" ושמנו אותו בתחנת מכבי-האש שלי בדיוק בין המיטה שלי למיטה של אבא – ככה הוא יכול לשמור גם על אבא וגם עלי.

בסוף ישנתי במיטה של אבא - כי זה היה הלילה האחרון שלנו בירושלים.

בשבת היה לאבא יומולדת שלושים ושלוש (ואחד לשנה הבאה).


בבוקר באו יקי, יובל ונעמי לבקר – שזה תמיד כיף. לא רציתי שהם ילכו אבל בסוף הם היו חייבים :-(

אחר כך באו כל המשפחה לארוחת צהרים,

סבתא איירין וסבא זאב,

דודות שלי אלישבע, אפרת ומרים,

דודים שלי, אבי, איל ויאיא,

וגם הבני דודים שלי , ניצן, אורי, יניב, גיל, ועופרי

היה ממש, ממש כיף (חוץ מהריח של החמין של אבא שבגללו השתעלתי כל הזמן)

אחרי שהם הלכו ראינו המון סרטים מצוירים.

אני אוהב את-CN (הופ קצת משעמם) - יש שם רובוט ילד קטן שנקרא Robot-boy.

אחר כך בא חבר של אבא מגוגל שקוראים לו יונתן וביקשתי מאבא להכין לי בובה של Robot-boy. בהתחלה אבא אמר לא, אבל אחר כך הוא הסכים:


בהתחלה אבא ויונתן שתו בירה. אחר כך התחילו להשתולל ולשתות שוטים (בעיקר של אקטימל):

אחרי שהשתוללתי הרבה עם אבא ועם יונתן הלכנו לעוד מסיבה שהייתה בבית של סבתא איירין (לכבוד עופרי הקטנה) ומשם נסענו לתל אביב.

לפני שנולדתי הייתי בהודו, בנפאל, (כמעט בטיבט), בירדן, בישראל, באנגליה ובקליפורניה.

מאז שנולדתי לפני ארבע וחצי שנים בפסדינה, קליפורניה, גרתי בישראל (לחצי שנה), בבוסטון (לחודש), בסקוטלנד (לחודש), שוב בישראל (לכמעט שנה), בקופרטינו קליפורניה (לארבעה חודשים), עוד פעם בישראל (לשמונה חודשים), שוב חזרה לקופרטינו (עוד ארבעה חודשים) וחזרה לבית בישראל.

בכל הזמן הזה הבית שהכי אהבתי היה הבית ברחוב פינסקר.

עם אימא עברתי בקיץ לבית ברחוב פלמ"ח (שזה היה ממש קרוב לאבא) אבל אחר כך עברנו לדירה בתל אביב.

השבוע אנחנו עוזבים את הבית ברחוב פינסקר בפעם האחרונה וזה קצת עצוב (בעיקר לאבא) אבל קצת שמח כי כולנו נהיה בתל אביב.

תגובה 1:

אייל מולד(ר) אמר/ה...

אראל, יש לך בלוג מעולה!!!
ומזל טוב על הדירה החדשה!
אייל (חבר של אבא מהעבודה)