יום ראשון, 2 בדצמבר 2007

עוד שבת...

טיול לבאר שבע

היום נסעתי עם אבא לבאר שבע לפגוש את הבתדודה החדשה שלי עופרי (הבת של דודה מרים ושל איל).

לפני שיצאנו מירושלים עצרנו במשטרה (גנבו לנו ת'אוטו אתמול - אבל אבא אמר שהוא היה כבר סתם כאב ראש אחד גדול - אז זה בסדר) והחוקרת הנחמדה אמרה לנו מזל טוב. שאלתי אותה אם יש בית סוהר בבנין והיא הסכימה להראות לי את תאי המעצר שלהם :-)

(לקחתי לתשומת ליבי)

נסענו דרך חברון ואבא הסביר לי על אברהם אבינו שקבור שם ועל יצחק ועל יעקב (שהיו לו ארבע אישות).

קצת לפני באר שבע עצרנו לשתות משהו ופגשתי חתול צהוב שבהתחלה היה נחמד. ביקשתי מאבא לבקר אותו שוב בדרך חזרה (ואבא הסכים - בקושי). צילמנו אותו ואז הוא שרט אותי כי ניסיתי להוציא לו קוץ מהפרווה (הסתבר שזה היה דבק). אז אמרתי לאבא שאני לא חבר שלו יותר.

חבל שלא היו לי חלק מהדגים שראיתי עם אבא אתמול בחוף הים ליד מאנטה ריי (שימו לב שאבא לא טרח להליף לי חולצה כל הסופ"ש)


כשהגענו הבייתה היו אצלנו שתי בחורות שלא הכרתי - אוף! אחרי שהן הלכו וקיבלתי את אבא חזרה :-)
התיישבנו לראות את מלחמת הכוכבים אחד, שתיים ושלוש (אבא הסביר לי על כל הדברים שאביר ג'דיי צריך לדעת) .



בסוף היום כבר הייתי ממש ממש עייף ושכנעתי את אבא שאני יכול ללכת לישון במיטה שלו - למרות שבאמת אסור לי

The Force can have a strong influence on the weak-minded :-)

3 תגובות:

1234nnnnnnn אמר/ה...

very funny!

Unknown אמר/ה...

ofri is missing you already!!!

mikofink אמר/ה...

you make me proud, son