יום שלישי, 4 בדצמבר 2007

יום כיף בירושלים

היום לא הלכתי לגן :-)

אז נסעתי לירושלים
בבוקר הלכתי עם סבתא יפה לקנות מתנה
בצהרים הלכתי עם אבא לגן חיות ושוב קיבלתי מתנה
בערב ביקרתי את סבתא איירין ועוד פעם קיבלתי מתנה

אבא הסביר לי על היצע וביקוש – ולמה כיף להיות הנכד היחיד בירושלים
:-)

בכל מקרה, המתנה של אבא הייתה הכי שווה: דולפין אבא ושני ילדים דולפינים
(ולכל האנשים שאמרו שיש פה פרסומות סמויות לטובת אבא - אז שידעו שהכל מהלב)


לפני שבועיים שיחקתי עם בתדודה שלי גיל בבית של סבתא ודמיינו שיש לנו נחש בורמזי. הלכתי לאבא (שאכל ארוחת ערב עם כל המבוגרים) ושאלתי אותו "אבא, מה אוכל נחש בורמזי?". אבא אמר "אני לא בטוח, אני חושב שאולי מכרסמים או עיזים קטנות" (הוא תמיד מנסה להישמע כזה חכם). הסתכלתי עליו לרגע ואז הסתובבתי לגיל ואמרתי לה "גיל, לאבא שלי אין מושג! אנחנו יכולים לדמיין מה שאנחנו רוצים".

בכל מקרה, כשהגענו לכלוב של הפיתון הבורמזי בגן החיות ראינו את המטפלת שלו שם והיא הסבירה לנו מה הנחש באמת אוכל: ציפורים, ארנבים ובמבים קטנים (אני חושב שהיא שכחה משהו)


המטפלת גם סיפרה לנו כל מיני דברים מעניינים, כמו למשל שהפיתונית הבורמזית הקודמת נפטרה בגלל שהיא לא מצאה מקום להטיל את הביצים שלה (והם התאספו לה בבטן עד שהיא מתה :-(

היא גם סיפרה לנו איך הפיתון פעם נשך אותה ביד והתחיל ללפף את הגוף שלו סביב היד שלה – מגניב :-)
אבל בסוף היא הצליחה לברוח :-(

אחר כך ראינו את הפינגווינים עושים קקי לבן, את הצ'יטה מטפסת על עץ ושני חמורים אמיתיים שסתם עמדו שם והסתכלו על אבא ועלי רוכבים על חמורים מבטון


(את התמונה של אבא צילמתי לבד :-)

משם המשכנו לראות את הטיגריס מסומאטרה (שזה אי ליד אסיה) ואת הלמורים ממדגסקר (שזה אי ליד אפריקה). המטפל של הלמורים בדיוק האכיל אותם בעלים של איקליפטוס - והוא נתן לי להאכיל אותם גם :-)



היה קצת עצוב כי לא ראינו אפילו למור אחד מזיז ת'טוסיק (או שר I like to move, it move it)

http://youtube.com/watch?v=fHevT1rzT-o


בסוף אבא ואני שיחקנו תופסת עד שלאבא נשבר...

אוף איתו...



מעריצים יקרים - תודה על כל המכתבים ששלחתם לי בבלוג הקודם, ואני בטוח אשלח תגובות (בשנייה שאני אדע לכתוב) – תשלחו עוד

2 תגובות:

1234nnnnnnn אמר/ה...

שלום אראל
אני לא יודעת אם אבא סיפר לך שאני מגיעה מאנגליה לבקר בישראל בעוד כמה שבועות ביחד עם ניצן, אורי ויניב. אני מקווה שיהיה מזג אוויר טוב ונוכל כולנו ללכת לגן חיות. אולי אתה תוכל להסביר לנו על כל החיות כי אני רואה שאתה יודע המון. אולי גם תוכל לקחת אותנו לעוד מקומות שאתה אוהב.
להתראות,
אלישבע וגם ניצן אורי ויניב

Unknown אמר/ה...

אראל!
אולי אם יהיה יפה ביום שישי תיקח אותי ואת איתי למקום שמושלם?
ואם לא, גם מאנטה ריי נשמע אחלה!