יום שישי, 14 בדצמבר 2007

אבא עושה בושות

סליחה שלא כתבתי המון זמן, אבל היה חנוכה והייתי מאד, מאד עסוק.
בשבת שעברה באו לבקר אותי חבר שלי יובל הג'ינג'י.






גם אחות של יובל נעמי באה לבקר. נעמי היא הילדה הכי חמודה בעולם, והיא עשתה כל מיני דברים מצחיקים:


בצהרים אבא התחיל לעבוד על הטירה המכושפת בשביל האבירים שלי.

בהתחלה הוא בנה דגם קטן מנייר

אחר כך הוא התחיל לבנות את הטירה מקרטון (שקוראים לו קרטון ביצוע) שקנינו בעמק רפאים (אתם בטח זוכרים).

אבא עבד הרבה מאד זמן (וקצת שכח אותי באמצע – ככה הוא). הנה הטירה בערך באמצע הדרך:



כשהיה צריך לחבר את החתיכות – אני החזקתי את כל הקירות.

הטירה שלנו יצאה ממש, ממש יפה

סגרנו את כל האורות בבית ושמנו פנס מהבהב של גוגל (שזה העבודה של אבאשלי) בתוך הטירה. כל הטירה נצנצה מבפנים ונראתה ממש כמו טירה מכושפת – זו הייתה מתנת חנוכה מצויינת :


אפשר לראות כאן גם את הספינת פיראטים שסבתא איירין קנתה לי.
גם אבא מצא מתנת חנוכה שהחבאתי לו בתוך הטירה:


אחר כך סידרנו שמונה נרות בחנוכייה שעשיתי לגמרי לבד שנה שעברה בגן של רחל כשגרנו עדיין בירושלים.

ובירכתי את הברכות שלימדו אותנו בגן:
"ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם אשר קדשנו במצוותיו וציוונו להדליק נר של חחחחנווווכה"
"ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם שעשה ניסים לאבותינו בימים ההם בזמן הזה"

ואבא ואני שרנו "באנו חושך לגרששש, בידינו אור ואששש"

ביום שלישי שוב עשיתי לאבא הפתעה ובאתי לבלות איתו בירושלים.
בערב לקחנו מהאוזן סרט משפחתי מצחיק על משפחה שנקראת משפחת סימפסון.
בסרט, האבא של המשפחה מביא הביתה חזיר שקוראים לו:
spider pig,
אבל במקום לזרוק את הקקי שלו לזבל הוא זרק אותו לאגם!!!
http://youtube.com/watch?v=714-Ioa4XQw
האגם נהייה כל כך מזוהם שהממשלה סוגרת את כל העיר בכיפת זכוכית ענקים ואף אחד לא יכול להיכנס או לצאת. רק משפחת סימפסון מצליחה לברוח. כשהם מגיעם לאלסקה הם מגלים שהולכים לזרוק פצצה על העיר שלהם וכל המשפחה (חוץ מהאבא) נוסעים מהר חזרה בשביל להציל את העיר. בסוף האבא מצטרף אליהם ויחד עם הבן שלו הם נוסעים על אופנוע מהר, מהר, למעלה, למעלה בתוך הכיפה עד שהבן מצליח בשנייה האחרונה לזרוק את הפצצה החוצה וכולם ניצלים.

זה היה סרט טוב ומאז אבא ואני כל הזמן שרים

אתמול אבא בא לאסוף אותי מתל-אביב (כי שוב היה סופשבוע). אבא שם אותי בכיסא שלי וחשב שאני ישן, אבל בכלל לא ישנתי, והסתכלתי על אבא (שנסע הרבה יותר מידי מהר). באמצע הדרך תפס את אבא שוטר ואבא צריך ללכת לבית משפט כדי שיחליטו שם כמה זמן יהיה אסור לו לנסוע על האוטו.

שוב אבא עושה בושות!

אין תגובות: