יום שישי, 7 בדצמבר 2007

ביקור אצל בקשי

שלשום אבא ואני הלכנו אחרי הגן לבקר בבית של (המקובל, הצדיק, החכם) בקשי.

בקשי גר עם משפחת קשת: אבא יוסי, אמא ויטל, דודה יוני (הבייביסיטרית הראשונה שלי בחיים :- ) והתינוק הכי חמודי שלהם שקוראים לו עמית הפצפון. אבא אמר לי כי בקשי הוא "סגולה לבנים זכרים" שזה אומר שבכל בית שבו הוא גר, נולד אחרי כמה חודשים תינוק בן קטן. ובאמת שנה (בערך) אחרי שבקשי עבר לגור עם משפחת קשת, נולד ליוסי ולויטל וליוני - עמית הקטן.

בקשי הוא כלב תחש (והוא מפורסם כמעט כמו בייגלה)

אבא אומר שבייגלה שמשתמש בכוחות המיוחדים שלו רק בשביל לתפוס בחורות, אבל בקשי תופס בעיקר אותי (גם שאני גבוה על הספה):

אבל אחרי שהוא תופס אותי, אני רודף אחריו ואז אנחנו מלקקים אחד ת'שני


וגם קצת את אבא...


שכחתי להגיד שלעמית קנינו מתנה: שמיכה עם פרה, חזיר, כבשה ומשהו כחול שנראה כמו חמור (או אולי חיפושית או חייזר). בגלל שכבר היינו בחנות צעצועים הסברתי לאימא ולאבא שכדאי גם לי לקנות משהו קטן. אז בחרתי אביר לבן ואז בחרתי גם סוס לבן. ואז חשבתי שצריך שהאביר הלבן ילחם נגד מישהו אז בחרתי גם אביר שחור ובסוף גם לו בחרתי סוס שחור (אבל החרב של האביר השחור יותר קצרה – אז לא לדאוג). אבא גם צילם את הטירה שהייתה בחנות כדי שנוכל לנסות לבנות אותה אחר כך בבית (בבלוג הבא שלי : -).


בלילה הלכתי לישון בבית של אימא ואז גיליתי שכחתי את האבירים באוטו של אבא.

בכיתי הרבה, אבל כשקמתי בבוקר אתמול מצאתי את האבירים מונחים ליד המיטה שלי :- )


היום החלטתי לקנות לאבא הפתעה אז לקחתי את קופת החיסכון שלי ושכנעתי את אבא ללכת לעמק רפאים. כשהגענו לחנות הצעצועים אבא עלה לקומה השנייה (הוא חיפש קרטון ביצוע לבנות ממנו טירה לאבירים שלי) ואז בלי שהוא הסתכל בחרתי מכל הצעצועים סביבון חום ויפה. המוכר עזר לי לעטוף אותו וגם לקח חלק מהכסף שהיה בקופה שלי. אבא היה כל כך מופתע ושמח שהוא נישק אותי וחיבק אותי ולקח אותי משם על הכתפיים - אבל רק עד האוזן השלישית :- (


באוזן פגשנו את רונית אימא של חברים שלי יובל ונעמי הקטנה. המלצתי לרונית לקחת את "מדגסקר" שזה סרט מאד מצחיק (וגם אי ליד אפריקה - שאת זה אתם כבר אמורים לדעת). אבא ואני לקחנו את "רטטווי" והלכנו הביתה. בדרך עצרנו קצת בגן השושנים. רציתי שאבא יסתובב איתי בקרוסלה – אבל הוא אמר שזה עושה לו כאב ראש – מבוגרים?!?


אין תגובות: